Powered By Blogger

Rabu, 14 Oktober 2020

Kuat

Diposting oleh Luneta Aurelia Fatma di 09.05.00
Hai...
Aku terkejut
Waktu begitu cepat berlalu dan berputar
Nafasku terengah, rasanya begitu lelah

Aku melihat sekeliling
Gelap. Dingin. Hening.
Apa aku tertinggal?
Sendirian

Aku rindu masa kecil
Tertawa tanpa beban
Berpikir khas bocah ingusan
Menangis dan berhenti jika diberi es krim

Sesederhana itu.
Eh...
Masa kecil yang mana?
Aku tak tau. Aku lupa.

Yang aku ingat adalah hari ini
Aku sudah bertahan sejauh ini
Tiap hari menarik nafas dalam
Menalan ludah hingga mulut kering

Hai...
Diriku
Untukku
Kepadaku

Kamu kuat

0 komentar:

Posting Komentar

My Birthday :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
 

PURPLE CATZ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review